GÜNCEL

Banane NATO’dan! 28 Şubatçılar Dahi Bu Kadarını Yapmamıştı…

Medya dünyasının birinci gündemi Ankara’da yapılacak NATO Zirvesi....

Milli Gazete yazarı Ömer Adil, Banane NATO’dan! 28 Şubatçılar dahi bu kadarını yapmamıştı… Ekonomide yakalayamadıkları istikrarı Millî Gazete’ye ambargo uygulamakta yakaladılar! Baştan söyleyelim başvuru dahi yapmadık Bizi almıyorsunuz da Yeni Şafak’ı niye almadınızı? başlıklı makalesinde NATO için yapılan harcamaları sorgulayarak şunları yazdı:

Medya dünyasının birinci gündemi Ankara’da yapılacak NATO Zirvesi.

Aslında sadece medya dünyasının demek biraz eksik kalır Ankara’da yaşayan hemen herkesin gündemi NATO Zirvesi.

Olağanüstü ve abartılı güvenlik tedbirleri bir çok Ankaralının canına tak etmiş durumda.

Hatta, “Macron sabah sporu yapabilsin” diye Başkent’te parklar kapatılıyor.

Yani aynı Macron kendi ülkesinde spor yapabilmek için park kapatsa ülke ayağa kalkar ve muhtemelen koltuğunu kaybeder.

Gelelim asıl konumuza.

Zirveyi takip etmek isteyen muhalif medyaya tabi ki onay verilmemiş.

Baştan söyleyelim.

Biz “Muhalif Medya” değiliz, doğruları dile getiren medyanın temsilcisiyiz.

NATO Zirvesi’ni takip etmek için de başvuru yapmadık.

Banane NATO’dan! Diyen bir zihniyetteyiz.

Ne konuşacaklarını, niye ülkemize geldiklerini zaten biliyoruz.

Merak eden varsa da anlatalım.

Haklarını yemeyelim zirveyi takip için başvuru yapsak da izin vermezlerdi.

Bu konuda istikrar içindeler.

Ekonomide yakalayamadıkları istikrarı Millî Gazete’ye ambargo uygulamakta yakaladılar!

Hemen her dönem de başımız dertten kurtulmuyor gibi gözüküyor ama biz böyle mutluyuz. En başta vicdanımız rahat.

Ağa babaları genelde bizden rahatsız oluyor.

Doğruları duyunca rahatları kaçıyor.

Bu türler genelde etraflarında yalaka tipleri barındırıyorlar.

Tüm bu gelişmeler yaşanırken ilginç bir tablo ortaya çıktı.

Hatta bu satırları yazmamıza sebep olan gelişme.

İstisnasız muhalif medyanın tamamına NATO Toplantısı’nı takip için red verilirken araya Yeni Şafak grubu da kaynamış.

Kaynamış lafı biraz iddialı olmuş olabilir.

Bu gelişmeyi gazetenin yazarı Ersin Çelik, çektiği video ile duyurdu.

Son dönemde iktidarın ekonomi yönetimini sert şekilde hem de manşetten eleştiren Yeni Şafak Gazetesi’ne bilinçli bir engellemeden bahsetsek çok da afaki bir iddiada bulunmuş olmayız herhalde.

En azından bir kulak çekme adımı denebilir mi?

Yani Tayyip bey, hem de Albayrak ailesinin kulağını çekmiş olabilir mi?

Bilemiyoruz!

Zira böylesi kararlar beyefendinin izni/onayı olmadan alınamaz.

Belki de gün içinde “maksat hasıl oldu” denilerek Yeni Şafak da akredite olur.

Neyse aslında bizim dışımızda bir gündem.

Hatta biz alışkınız, bilmem ne toplantılarına davet edilmemeye.

İnanın bir eksiklik de hissetmiyoruz.

{ "vars": { "account": "PASTE_ANALYTICS_ACCOUNT_ID" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }