İBB’nin Yandaşlara Akıttığı Milyonlar Listesi

Merdan Yanardağ açıklayacağım demişti… İşte İmamoğlu’ndan önce İBB’nin yandaşlara akıttığı milyonlar listesi

İBB’nin Yandaşlara Akıttığı Milyonlar Listesi

İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyen yandaşların iktidardan aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıktı.

İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyen yandaşlar “İGDAŞ, İmamoğlu yandaşı kanallara sponsor oldu”  sözleriyle karalama kampanyası başlatırken, 2017-2019 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve iştiraklerinden aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıktı.

Merdan Yanardağ kendisine ait resmi sosyal medya hesabında açıklayacağım dediği listeyi açıklayarak şu ifadeleri kullandı:

TELE 1’in, İGDAŞ’tan neredeyse “üç kuruşa” aldığı reklamı diline dolayan ve bir usülsüzlük varmış gibi göstermeye çalışan AK-trollere ve yandaş medya soytarılarına AKP döneminde haksız-hukuksuz aktarılan milyonları açıklayacağımı ilan etmiştim.. Buyurun:

Daha listenin bir kısmı bu.. AKP döneminde yandaş ve yanaşma medyaya, Ak-trollere haksız ve hukuksuz şekilde aktarılan milyonların sadece bir kısmı.. TELE1’i ve Ekrem İmamoğlu’nu sözüm ona suçlamaya kalkan soytarıların suratına bu listeyi bir eldiven gibi çarpacağız..

İşte liste.. Kalleşçe, korkakça pusu kurmak, arkadan saldırmak, yalan, iftira sizin gibi soytarıların işi.. Var mısınız mertçe düelloya.. Silahları siz seçin.. Bizim elimizde sadece bu liste olacak.

Buna göre:

  • Kapanmak üzere olan Türk Medya’ya bağlı yayın kuruluşlarına 5 milyon 764 bin TL,
  • Turkuaz Holding’e bağlı yayın kuruluşlarına 15 Milyon 293 bin TL
  • YeniŞafak ve TVNET’e 9 Milyon 127 bin TL
  • AKİT grubuna  3 Milyon 008 bin TL
  • Kanal7, Haber 7, Ülke TV’ye 1 Milyon 409 bin TL
  • Selahattin Aydoğdu’nun sahip olduğu MS Yapı ve Medya’ya ait olan İstanbul TV ve İstanbul Ajans’a 1 Milyon 575 bin TL
  • Demirören Medya Grubunun sahip olduğu Milliyet, CNN Türk, Kanal D, Hürriyet için 689 bin 647 TL
  • Ciner Holding’in sahip olduğu HaberTürk ve Show TV için 493 bin 705 TL
  • İhlas Grubuna ait olan Türkiye Gazetesi ve İhlas Haber Ajansı için 1 Milyon 189 Bin TL.  (TELE1)

Hamza Gür

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER